DREPT CIVIL

Cabinet Avocat Orbu Andreea

Cauți un avocat specializat în drept civil?

În cazul în care te confrunți cu o problemă care necesită asistare și reprezentare în orice fel de procese civile, cabinetul de avocatură „Orbu Andreea” este de partea ta.

Îți punem la dispoziție întreaga noastră experiență în drept civil și drept procesual civil, asigurând asistență și reprezentare juridică în fața tuturor instanțelor din România, Judecătoriilor, Tribunalelor, Tribunalelor pentru Minori și Familie și a Curților de Apel.

Cauzele de natură civilă care necesită intervenție juridică pot fi diverse. Există cauze datorate exercitării dreptului de proprietate civilă sau a altor drepturi reale, precum:

• Revendicări imobiliare
  • Împărțirea de bunuri comune
  • Partaje judiciare
  • Evacuări
  • Acțiuni în prestație tabulară
  • Acțiuni de rectificare carte funciară
  • Acțiuni în grănițuire
  • Ieșire din indiviziune
  • Etc.
Oricare din aceste situații poate fi reglementată juridic cu ajutorul unui avocat specializat în drept civil. De cele mai multe ori, noi te ajutăm să găsești soluțiile potrivite, fiind dispuși să îți asigurăm o apărare eficientă.

Scopul cabinetului nostru de avocatură este să oferim toate strategiile optime în încercarea obținerii unui verdict final mulțumitor. Îți putem garanta maximă eficiență în reprezentarea cauzei tale în fața instanțelor, astfel încât să reducem numărul de termene date de instanță și, implicit, durata întregului proces.

Soluțiile noastre de asistență și reprezentare juridică pot include:

• Succesiuni
  • Acțiuni în răspundere civilă delictuală
  • Încheierea, modificarea și încetarea contractelor civile
  • Acțiuni privind răspunderea civilă contractuală
  • Asistență în cadrul diverselor negocieri dar și în litigii referitoare la executarea contractelor civile
  • Executări silite

Dacă care te afli într-una din situațiile menționate mai sus sau în orice altă situație care necesită intervenție juridică în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil, ne poți contacta cu încredere.

Succesul profesiei de avocat nu se măsoară în ore ci în satisfacția clienților.